Käyttäjäpaneelimme on nyt auki!
Tutustu paneeliin ja ilmoittaudu mukaan!

Visma Signin asiakastuen poikkeusaukioloajat helmikuussa

N

Hyvä asiakkaamme,

Tukemme ruuhkautumisen vuoksi palvelemme kavennetuin aukioloajoin chat- ja puhelinpalvelussamme koko helmikuun ajan.

Aukioloajat ma-pe (5.2-1.3.2024.)

Puhelin
ma-to 9-11 (pe kiinni)

Chat

ma-to 9-11 ja 12-14 (pe kiinni)



Pahoittelemme tämän aiheuttamaa haittaa, teemme parhaamme vastataksemme kaikkiin yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

Suuri kiitos kärsivällisyydestäsi!

Parhain terveisin,

Visma Sign asiakaspalvelutiimi


N

Hei Hannu!


Kiitos viestistäsi. 


Visma Signissa on ollut palvelukatko 3. - 4. elokuuta. Katkon aikana järjestelmään kirjautuminen ei onnistunut, eikä dokumentteja ollut mahdollista allekirjoittaa. Järjestelmän toiminta palautettiin maanantaiaamuna klo 08:52 ja allekirjoittamisen pitäisi nyt onnistua normaaliin tapaan. Olemme julkaisseet tästä hetkellisestä palvelukatkosta oman häiriötiedotteensa täällä


Pahoittelemme katkosta aiheutunutta haittaa.


Ystävällisin terveisin,

Visma Signin asiakaspalvelutiimi

 

 

 

H

En pääse kirjautumaan sovellukseen, 3.8 ja 4.8. Asiakkaani ei saanut tehtyä allekirjoitusta, ja olisin lähettänyt linkin uudelleen.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu