Oletko allekirjoittanut henkilökohtaisen asiakirjan? Käy kurkkaamassa yksityishenkilön allekirjoitusohjeet!

Visma Signin asiakastuen poikkeusaukioloajat helmikuussa

N

Hyvä asiakkaamme,

Tukemme ruuhkautumisen vuoksi palvelemme kavennetuin aukioloajoin chat- ja puhelinpalvelussamme koko helmikuun ajan.

Aukioloajat ma-pe (5.2-1.3.2024.)

Puhelin
ma-to 9-11 (pe kiinni)

Chat

ma-to 9-11 ja 12-14 (pe kiinni)



Pahoittelemme tämän aiheuttamaa haittaa, teemme parhaamme vastataksemme kaikkiin yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

Suuri kiitos kärsivällisyydestäsi!

Parhain terveisin,

Visma Sign asiakaspalvelutiimi


H

En pääse kirjautumaan sovellukseen, 3.8 ja 4.8. Asiakkaani ei saanut tehtyä allekirjoitusta, ja olisin lähettänyt linkin uudelleen.

N

Hei Hannu!


Kiitos viestistäsi. 


Visma Signissa on ollut palvelukatko 3. - 4. elokuuta. Katkon aikana järjestelmään kirjautuminen ei onnistunut, eikä dokumentteja ollut mahdollista allekirjoittaa. Järjestelmän toiminta palautettiin maanantaiaamuna klo 08:52 ja allekirjoittamisen pitäisi nyt onnistua normaaliin tapaan. Olemme julkaisseet tästä hetkellisestä palvelukatkosta oman häiriötiedotteensa täällä


Pahoittelemme katkosta aiheutunutta haittaa.


Ystävällisin terveisin,

Visma Signin asiakaspalvelutiimi

 

 

 

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu