En pääse kirjautumaan sovellukseen, 3.8 ja 4.8. Asiakkaani ei saanut tehtyä allekirjoitusta, ja olisin lähettänyt linkin uudelleen.
Hyvä asiakkaamme,
Tukemme ruuhkautumisen vuoksi palvelemme kavennetuin aukioloajoin chat- ja puhelinpalvelussamme koko helmikuun ajan.
Aukioloajat ma-pe (5.2-1.3.2024.)
Puhelin
ma-to 9-11 (pe kiinni)
Chat
ma-to 9-11 ja 12-14 (pe kiinni)
Pahoittelemme tämän aiheuttamaa haittaa, teemme parhaamme vastataksemme kaikkiin yhteydenottoihin mahdollisimman pian.
Suuri kiitos kärsivällisyydestäsi!
Parhain terveisin,
Visma Sign asiakaspalvelutiimi
En pääse kirjautumaan sovellukseen, 3.8 ja 4.8. Asiakkaani ei saanut tehtyä allekirjoitusta, ja olisin lähettänyt linkin uudelleen.
Nita Arifi
Visma Sign ✓
14.08.2024 9:05 am
Hei Hannu!
Kiitos viestistäsi.
Visma Signissa on ollut palvelukatko 3. - 4. elokuuta. Katkon aikana järjestelmään kirjautuminen ei onnistunut, eikä dokumentteja ollut mahdollista allekirjoittaa. Järjestelmän toiminta palautettiin maanantaiaamuna klo 08:52 ja allekirjoittamisen pitäisi nyt onnistua normaaliin tapaan. Olemme julkaisseet tästä hetkellisestä palvelukatkosta oman häiriötiedotteensa täällä.
Pahoittelemme katkosta aiheutunutta haittaa.
Ystävällisin terveisin,
Visma Signin asiakaspalvelutiimi