Oletko allekirjoittanut henkilökohtaisen asiakirjan? Käy kurkkaamassa yksityishenkilön allekirjoitusohjeet!

*KORJATTU* Visma Sign palvelussa havaittu hitautta tiistaina 21.4.

S

Visma Sign palvelussa on havaittu hitautta tiistaiaamuna 21.4.2020.
Vika on paikallistettu palvelintarjoajalla ja sitä korjataan parhaillaan.

Tilannepäivitykset:
-Vikatilanteen on havaittu koskevan kaikkea käyttöä.
-Klo 11:03: Vika on korjattu ja palvelun pitäisi nyt toimia normaalisti. Tilanteen seurauksena allekirjoituksissa on jonoa, mutta kaikki tapahtumat käsitellään mahdollisimman nopeasti. Seuraamme tilanteen edistymistä.
-Noin klo 11:30-12: Allekirjoitusten luomisessa havaittiin virhe ja se saatiin korjattua. Nyt palvelu toimii jälleen normaalisti. Allekirjoituksissa on edelleen jonoa joka pyritään purkamaan mahdollisimman nopeasti.


Mikäli palvelun käytössä ilmenee häiriöitä, suosittelemme kokeilemaan hieman myöhemmin uudelleen. Päivitämme tätä tiedotetta heti kun tilanne on ratkennut.
Pahoittelut tämän aiheuttamasta häiriöstä! 


A

Kiitos tiedosta! Havaitsimme juuri äsken, että Wilmasta ei onnistu integraation kautta allekirjoituskutsujen lähetys. Toivottavasti tilanne ratkeaa pian!

A

Toivottavasti korjaantuu pian! Tekee nyt  paljon viivettä töihin.

S

Hei!

 

Vika on paikallistettu ja kehityksemme korjaa sitä parhaillaan korkealla prioriteetilla. Päivitämme tätä artikkelia, kun häiriö on saatu korjattua ja palvelu toimii taas normaalisti.

 

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa! 

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu