Hei, tämä ongelma alkoi jo 3.8.2024 illalla.
Olisi hyvä ja kiva jos teillä olisi ns back-up tuki myös varsinaisen asiakaspalvelun ollessa suljettu koska silloin tuo virhe tulisi tiedotteisiin heti eikä parin päivän (viikonloppu) viiveellä. :-)
Visma Sign palvelussa on havaittu häiriö, joka vaikuttaa kirjautumiseen ja tunnistautumiseen. Asia on selvityksessä ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.
Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa!
Kiitämme kärsivällisyydestänne.
Terveisin,
Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat
--------------------------------------------------
Häiriö on korjattu klo. 8:50 ja sen syytä selvitetään parhaillaan.
Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa ja kiitämme kärsivällisyydestänne.
Terveisin,
Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat
--------------------------------------------------
Visma Signissa on ollut palvelukatko viime viikonlopun aikana (3. - 4. elokuuta). Katkon aikana järjestelmään kirjautuminen ei onnistunut, eikä dokumentteja ollut mahdollista allekirjoittaa. Järjestelmän normaali toiminta palautettiin maanantaiaamuna klo 08:52.
Pahoittelemme katkosta aiheutunutta haittaa.
Terveisin,
Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat
Hei, tämä ongelma alkoi jo 3.8.2024 illalla.
Olisi hyvä ja kiva jos teillä olisi ns back-up tuki myös varsinaisen asiakaspalvelun ollessa suljettu koska silloin tuo virhe tulisi tiedotteisiin heti eikä parin päivän (viikonloppu) viiveellä. :-)
Janika Kyöstilä
Visma Sign ✓
07.08.2024 9:37 am
Hei Karstun,
Kiitos palautteestasi – se on meille arvokasta.
Reagoimme tuotantoon liittyviin ongelmiin heti, kun ne havaitaan, ja korjaavat toimenpiteet toteutetaan mahdollisimman nopeasti. Olemme sitoutuneet palvelumme jatkuvaan kehittämiseen ja tarkastelemme aktiivisesti millaisia tilatietoja voimme tarjota käyttäjille automaattisesti virka-ajan ulkopuolella.
Pahoittelemme suuresti tilanteen aiheuttamaa harmia ja vaivaa. Järjestelmän normaali toiminta on saatu palautettua 7.8 maanantaiaamuna klo 08:52.
Toivotan sinulle mukavaa viikon jatkoa! ☀️