hvordan legge inn ulike roller til de som skal signere

A

hei

Hvordan får jeg lagt inn roller til de som skal signere? Eks: styreleder og styrerepresentant. 

1 kommentar

T

Hei Annber! 

Takk for meldingen din! I Visma Sign kan du angi rollen for hver enkelt underskriver under opprettingsfasen for invitasjonen. Du kan velge mellom rollene «Privatperson» eller «Bedrift».

Hvis du ønsker å angi spesifikke roller som «styreleder» eller «styrerepresentant», kan du spesifisere disse rollene i selve dokumentet eller invitasjonsmeldingen, men Visma Sign fokuserer på representasjonsrollen som enten privatperson eller bedriftsrepresentant, 
så det er ikke mulig å velge denne typen alternativer automatisk.

Her er instruksjoner om representasjonsrollen: Hvilken rolle velger jeg for underskriveren og hvordan påvirker det?

Her kan du se hvor du kan legge inn kommentarer ved behov. Kommentar vil bli vist i e-postinvitasjonen.

image

Jeg håper denne meldingen svarte på spørsmålet ditt. Ha en fin uke! ☀️

(Dette ble oversatt med AI. For å gi deg enda bedre support på ditt eget språk, vil våre spesialister oversette meldinger ved hjelp av et AI-basert oversettelsesverktøy. Gi oss beskjed hvis du synes noe av svaret vårt er vanskelig å forstå. Hvis du ønsker det, kan du også gi oss tilbakemelding på oversettelsen for å hjelpe oss med å forbedre arbeidet vårt.)

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar

Hittar du inte det du söker?

Starta en ny diskussion