Takk for meldingen din! I Visma Sign kan du angi rollen for hver enkelt underskriver under opprettingsfasen for invitasjonen. Du kan velge mellom rollene «Privatperson» eller «Bedrift». Hvis du ønsker å angi spesifikke roller som «styreleder» eller «styrerepresentant», kan du spesifisere disse rollene i selve dokumentet eller invitasjonsmeldingen, men Visma Sign fokuserer på representasjonsrollen som enten privatperson eller bedriftsrepresentant, så det er ikke mulig å velge denne typen alternativer automatisk.
Her kan du se hvor du kan legge inn kommentarer ved behov. Kommentar vil bli vist i e-postinvitasjonen.
Jeg håper denne meldingen svarte på spørsmålet ditt. Ha en fin uke! ☀️
(Dette ble oversatt med AI. For å gi deg enda bedre support på ditt eget språk, vil våre spesialister oversette meldinger ved hjelp av et AI-basert oversettelsesverktøy. Gi oss beskjed hvis du synes noe av svaret vårt er vanskelig å forstå. Hvis du ønsker det, kan du også gi oss tilbakemelding på oversettelsen for å hjelpe oss med å forbedre arbeidet vårt.)
Tiia Sintonen
Visma Sign ✓
12.03.2025 9:24 am
Hei Annber!
Takk for meldingen din! I Visma Sign kan du angi rollen for hver enkelt underskriver under opprettingsfasen for invitasjonen. Du kan velge mellom rollene «Privatperson» eller «Bedrift».
Hvis du ønsker å angi spesifikke roller som «styreleder» eller «styrerepresentant», kan du spesifisere disse rollene i selve dokumentet eller invitasjonsmeldingen, men Visma Sign fokuserer på representasjonsrollen som enten privatperson eller bedriftsrepresentant, så det er ikke mulig å velge denne typen alternativer automatisk.
Her er instruksjoner om representasjonsrollen: Hvilken rolle velger jeg for underskriveren og hvordan påvirker det?
Her kan du se hvor du kan legge inn kommentarer ved behov. Kommentar vil bli vist i e-postinvitasjonen.
Jeg håper denne meldingen svarte på spørsmålet ditt. Ha en fin uke! ☀️
(Dette ble oversatt med AI. For å gi deg enda bedre support på ditt eget språk, vil våre spesialister oversette meldinger ved hjelp av et AI-basert oversettelsesverktøy. Gi oss beskjed hvis du synes noe av svaret vårt er vanskelig å forstå. Hvis du ønsker det, kan du også gi oss tilbakemelding på oversettelsen for å hjelpe oss med å forbedre arbeidet vårt.)