Oletko allekirjoittanut henkilökohtaisen asiakirjan? Käy kurkkaamassa yksityishenkilön allekirjoitusohjeet!

*Ratkaistu* Visma Signissa on havaittu häiriöitä vahvassa tunnistautumisessa osalla suomalaisista käyttäjistä

S

Visma Signissa on havaittu häiriöitä vahvassa tunnistautumisessa osalla suomalaisista palvelun käyttäjistä. Häiriötilanteen seurauksena allekirjoittaminen, palveluun kirjautuminen tai salasanan palautus voivat joissain tapauksissa epäonnistua. Epäonnistuneesta tunnistautumisesta seuraa "Internal Server Error" -virheviesti.

Tuotekehitystiimimme korjaa ongelmaa parhaillaan, ja päivitämme tätä tiedotetta kun tilanne on ratkaistu. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa ja kiitämme sinua kärsivällisyydestäsi.

Mikäli saat tunnistautuessasi “Internal Server Error”-virheviestin, suosittelemme sinua kokeilemaan seuraavia toimenpiteitä:

  • Kokeile toista selainta ja tyhjennä selaimen välimuisti.
  • Varmista, että selaimen asetuksissa ponnahdusikkunat ovat sallittuja.


Mikäli nämä toimenpiteet eivät auta, suosittelemme sinua kokeilemaan tunnistautumista vielä toisella laitteella, esimerkiksi toisella tietokoneella tai matkapuhelimella.


------


Päivitys 3.10. klo 08:00  – Vahvaan tunnistautumiseen liittyvä häiriö on nyt ratkaistu, ja palvelumme toimii normaalisti. Kiitämme ymmärryksestä ja kärsivällisyydestä tämän häiriön aikana.


v

Salasanan vaihto.


v

Hei, haluan vaihtaa salasanan.

O

Tämäntyyppinen virheilmo kertoo, ettei tunnistautuminen onnistu pankin puolella.

Sivulle ei pääse: Isännältä identify.nordea.com kesti liian kauan vastata

Ratkesi, kun aktivoi toisen pankin verkkopankkitunnuksen ja tunnistautui sillä.

N

Hei @Väinö Viljanen!


 Löydät ohjeet Visma Sign -tilisi salasanan vaihtamiseen kätevästi tukisivuiltamme täältä: Oletko unohtanut salasanan? 


Mukavaa päivänjatkoa!

N

Hei @Olli Ruohomäki! 


Ilmoittamasi virheilmoitus vaikuttaa olevan erillinen tästä tiedotteessa mainitusta häiriöstä. Hienoa, että ongelma ratkesi, mutta jos virheilmoitus ilmenee uudelleen, otathan yhteyttä tukeemme osoitteessa tuki.sign@visma.fi, niin voimme selvittää syyn tarkemmin.


Mukavaa loppuviikkoa! 

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu