Hei, haluan vaihtaa salasanan.
Visma Signissa on havaittu häiriöitä vahvassa tunnistautumisessa osalla suomalaisista palvelun käyttäjistä. Häiriötilanteen seurauksena allekirjoittaminen, palveluun kirjautuminen tai salasanan palautus voivat joissain tapauksissa epäonnistua. Epäonnistuneesta tunnistautumisesta seuraa "Internal Server Error" -virheviesti.
Tuotekehitystiimimme korjaa ongelmaa parhaillaan, ja päivitämme tätä tiedotetta kun tilanne on ratkaistu. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa ja kiitämme sinua kärsivällisyydestäsi.
Mikäli saat tunnistautuessasi “Internal Server Error”-virheviestin, suosittelemme sinua kokeilemaan seuraavia toimenpiteitä:
Mikäli nämä toimenpiteet eivät auta, suosittelemme sinua kokeilemaan tunnistautumista vielä toisella laitteella, esimerkiksi toisella tietokoneella tai matkapuhelimella.
------
Päivitys 3.10. klo 08:00 – Vahvaan tunnistautumiseen liittyvä häiriö on nyt ratkaistu, ja palvelumme toimii normaalisti. Kiitämme ymmärryksestä ja kärsivällisyydestä tämän häiriön aikana.
Hei, haluan vaihtaa salasanan.
Tämäntyyppinen virheilmo kertoo, ettei tunnistautuminen onnistu pankin puolella.
Sivulle ei pääse: Isännältä identify.nordea.com kesti liian kauan vastata
Ratkesi, kun aktivoi toisen pankin verkkopankkitunnuksen ja tunnistautui sillä.
Hei @Väinö Viljanen!
Löydät ohjeet Visma Sign -tilisi salasanan vaihtamiseen kätevästi tukisivuiltamme täältä: Oletko unohtanut salasanan?
Mukavaa päivänjatkoa!
Hei @Olli Ruohomäki!
Ilmoittamasi virheilmoitus vaikuttaa olevan erillinen tästä tiedotteessa mainitusta häiriöstä. Hienoa, että ongelma ratkesi, mutta jos virheilmoitus ilmenee uudelleen, otathan yhteyttä tukeemme osoitteessa tuki.sign@visma.fi, niin voimme selvittää syyn tarkemmin.
Mukavaa loppuviikkoa!
väinö viljanen
28.09.2024 5:20 pm
Salasanan vaihto.