Tarvitsetko apua?
Tämä on oikea paikka
Valitse palveluosio
Usein kysytyt kysymykset
Mikäli kutsun voimassaoloaika umpeutuu, kaikki käyttämättömät kutsulinkit menevät peruttu -tilaan, eikä niitä voi enää avata uudestaan. Asiakirjan voi ladata olemassa olevilla allekirjoituksilla, mutta uupuvaa allekirjoitusta ei voi kerätä enää samaan asiakirjaan.
Mikäli kutsun määräaika on umpeutunut, voit toimia jollakin seuraavista tavoista:
- Voit tehdä kokonaan uuden allekirjoituskutsun, johon lisäät kaikki allekirjoittajat
- Voit tehdä erillisen lisäpöytäkirjan, jossa mainitset alkuperäisen dokumentin ja voit luoda tästä allekirjoituskutsun niille, jotka eivät ehtineet allekirjoittaa alkuperäistä.
- Voit tulostaa asiakirjan olemassa olevilla allekirjoituksilla ja kerätä viimeiset allekirjoitukset käsin
Kun haluat luoda allekirjoituskutsun, tulee sinulla olla allekirjoitettava tiedosto pdf-muodossa, sekä allekirjoittajien sähköpostiosoitteet ja/tai puhelinnumerot. Lyhyessä ohjevideossa on opastettu allekirjoituskutsun luominen, joten tutustuthan ohjeeseen tästä.
Pääkäyttäjät voivat lisätä yrityksen Visma Sign tilille uusia käyttäjiä kohdasta asetukset - käyttäjät - lisää uusi käyttäjä. Kun lähetät käyttäjäkutsun, vastaanottaja saa sähköpostin, jossa on linkki ja ohje kutsun hyväksymistä varten.
Käyttäjäryhmillä hallinnoidaan yrityksen käyttäjien oikeuksia ja rajataan näkyvyyttä arkistossa. Käyttäjäryhmiä voidaan luoda kohdasta asetukset - käyttäjät - lisää uusi ryhmä. Ryhmälle annetaan oikeus aina yhteen tai useampaan kansioon ja tämä määrittää, mitä käyttäjät näkevät arkistossa.
Jos olet allekirjoittanut asiakirjan Visma Signin vahvalla tunnistautumisella, tallentuu asiakirja lähtökohtaisesti henkilökohtaiseen arkistoon, jonne pääset, kun rekisteröidyt Visma Signiin yksityishenkilönä osoitteessa https://sign.visma.net/fi/register
Jos rekisteröinnin ja allekirjoituksen välillä on yli 30 päivää, poistuu asiakirja henkilökohtaisesta arkistosta automaattisesti. Tällöin suosittelemme olemaan yhteydessä kutsun lähettäjään. Asiakirjan voi pyytää lähettäjältä myös silloin, jos se on allekirjoitettu ilman vahvaa tunnistautumista.
Katso Visma Signin koulutusvideot Solutions Academyssa
Visma Solutions Academyssä opiskelet tuotteidemme käytön alkeita, perehdyt tehovinkkeihin ja sertifioidut tuoteosaajaksi. Verkkokoulutukset ovat avoinna kaikille asiakkaillemme, maksutta. Lisäämme Solutions Academyyn koko ajan uusia koulutuksia.
ACADEMYYNEtkö löytänyt etsimääsi?
Haluaisitko keskustella asiantuntijoidemme kanssa reaaliajassa?
Asiakaspalvelumme palvelee poikkeusaukioloajoin keväällä 2022.
Palvelemme tuotteen sisältä löytyvässä chatissa ›
arkisin ma-pe 9-11 ja 12-14.
Puhelin: 010 505 8580
Palvelemme puhelimitse ma-to klo 9-11 (pe kiinni)
8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min
Communitysta löydät tilannehuoneen jossa tiedotamme palvelun ajankohtaisista asioista.
Haluatko oppia lisää Visma Signista? Kirjautumalla Visma Academyyn pääset katsomaan Visma Sign koulutusvideot!
