Kaikki Visma Sign -palvelussa allekirjoitetut asiakirjat tallennetaan Asiakirjat-osioon, joka toimii arkistona. Jos allekirjoitat asiakirjan yksityishenkilönä, sinun tulee rekisteröityä palveluun 30 päivän kuluessa allekirjoituksesta, jotta asiakirja tallentuu arkistoosi.

Asiakirjan sisältö voidaan pyydettäessä poistaa, mutta allekirjoitusten juridisen sitovuuden edellyttämät tiiviste- ja lokitiedot säilytetään pysyvästi.

Kevyellä allekirjoituksella allekirjoitetut asiakirjat eivät tallennu henkilökohtaisiin asiakirjoihin, mutta ne tallennetaan kutsun luojan asiakirjoihin samalla tavalla kuin vahvan tunnistautumisen kautta allekirjoitetut asiakirjat.

Toiminnallisuudet

Kansioiden hallinta: Pääkäyttäjät voivat luoda uusia kansioita.

Asiakirjojen tarkastelu: Napsauttamalla asiakirjan nimeä voit tarkastella sen tarkempia tietoja, kuten asiakirjan tilaa, kutsujen vastaanottajien sähköpostiosoitteita ja saatuja allekirjoituksia. Lisäksi näet kutsujen lähetys- ja voimassaolopäivät. 

Asiakirjojen esikatselu: Voit esikatsella asiakirjaa oikean reunan kolmesta pisteestä.

Suodatus: Voit valita näkyviin haluamasi kansion kohdasta “Pikasuodatus”.

Asiakirjan lataus: Lataa asiakirjan PDF-muodossa asiakirjarivin oikeasta reunasta löytyvän kolmen pisteen avulla, “Esikatsele asiakirjaa” → “Lataa tiedosto”.

Muistutusten lähettäminen: Voit lähettää muistutuksia kutsutuille.

Asiakirjojen poistaminen tai peruuttaminen: Voit poistaa ja peruuttaa asiakirjoja.


Asiakirjojen/kutsujen/dokumenttien puuttuminen

Jos et löydä asiakirjoja tai kutsuja:

Kokeile kirjautua uudelleen sisään ja tarkista asiakirjan näkyvyys.

Varmista organisaation valinta ylävalikosta.

Joku pääkäyttäjistä on voinut poistaa asiakirjoja tai tehdä muutoksia käyttöoikeuksiin, jolloin kansioiden näkymä voi olla erilainen. Mikäli asiakirja ei löydy, pyydä pääkäyttäjää tarkistamaan, löytyykö se häneltä yritystilin arkistosta.

Myös tästä artikkelista voi olla apua.





Avainsanat: Mihin sähköpostiosoitteeseen kutsut on lähetetty






Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.