Kun lähetät kutsun, se tallentuu välittömästi lähettäjä organisaation Asiakirjat -osioon. Asiakirjat-osiossa näkyvät kaikki asiakirjat, riippumatta niiden tilasta.
Uusi asiakirja löytyy myös Avoimet kutsut -näkymästä. Tässä näkymässä esitetään allekirjoitus kierroksella olevat keskeneräiset asiakirjat, joista puuttuu vähintään yksi allekirjoitus. Muita asiakirjoja ei tässä näkymässä esitetä.
Asiakirjojen hallinta
Kun napsautat asiakirjan nimeä, voit hallita ja katsella seuraavia tietoja:
Asiakirjan peruuttaminen: Voit peruuttaa asiakirjan valitsemalla oikean reunan kolmesta pisteestä "Peru allekirjoituskutsut”.
Asiakirjan siirtäminen: Voit siirtää asiakirjan toiseen kansioon oikean reunan kolmesta pisteestä.
Asiakirjan lataaminen: Voit ladata asiakirjan PDF-muodossa asiakirjarivin oikeasta reunasta löytyvän kolmen pisteen avulla, “Esikatsele asiakirjaa” → “Lataa tiedosto”.
Asiakirjan tila: Näet asiakirjan tilan, kuten "odottaa allekirjoituksia", "peruttu" tai "allekirjoitettu".
Kutsujen tila: Näet myös yksittäisten kutsujen tilan.
Kutsun voimassaoloaika: Näet kutsun voimassaoloajan.
Muistutuksen lähettäminen: Voit lähettää kutsulle manuaalisen muistutuksen "allekirjoitukset" kohdan oikean yläreunan kolmesta pisteestä.
Allekirjoittaja tietojen muokkaus: Voit muokata allekirjoittajan sähköpostia mikäli kutsu on tilassa “Uusi”. Avaa kutsu “asiakirjat” osiosta, mene kohtaan “allekirjoitukset” ja paina kolmea pistettä.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback