Kun lähetät kutsun, se tallentuu välittömästi lähettäjä organisaation Asiakirjat -osioon. Asiakirjat-osiossa näkyvät kaikki asiakirjat, riippumatta niiden tilasta. 

Uusi asiakirja löytyy myös Avoimet kutsut -näkymästä. Tässä näkymässä esitetään allekirjoitus kierroksella olevat keskeneräiset asiakirjat, joista puuttuu vähintään yksi allekirjoitus. Muita asiakirjoja ei tässä näkymässä esitetä.

Asiakirjojen hallinta

Kun napsautat asiakirjan nimeä, voit hallita ja katsella seuraavia tietoja:

Asiakirjan peruuttaminen: Voit peruuttaa asiakirjan valitsemalla oikean reunan kolmesta pisteestä "Peru allekirjoituskutsut”.

Asiakirjan siirtäminen: Voit siirtää asiakirjan toiseen kansioon oikean reunan kolmesta pisteestä.

Asiakirjan lataaminen: Voit ladata asiakirjan PDF-muodossa asiakirjarivin oikeasta reunasta löytyvän kolmen pisteen avulla, “Esikatsele asiakirjaa” → “Lataa tiedosto”. 

Asiakirjan tila: Näet asiakirjan tilan, kuten "odottaa allekirjoituksia", "peruttu" tai "allekirjoitettu".

Kutsujen tila: Näet myös yksittäisten kutsujen tilan.

Kutsun voimassaoloaika: Näet kutsun voimassaoloajan.

Muistutuksen lähettäminen: Voit lähettää kutsulle manuaalisen muistutuksen "allekirjoitukset" kohdan oikean yläreunan kolmesta pisteestä.

Allekirjoittaja tietojen muokkaus: Voit muokata allekirjoittajan sähköpostia mikäli kutsu on tilassa “Uusi”. Avaa kutsu “asiakirjat” osiosta, mene kohtaan “allekirjoitukset” ja paina kolmea pistettä. 

Miksi en löydä asiakirjoja / kutsuja / dokumentteja yrityksen Visma Sign tililtä?

Jos yritystilin kautta lähetettyä kutsua ei löydy yrityksen asiakirjat osiosta, voi syitä olla useampia:

  • Joku on poistanut asiakirjan yritystililtä.
  • Käyttäjän oikeuksia on muokattu tai asiakirjan kansiota on vaihdettu. Näin ollen käyttäjällä ei välttämättä ole enää oikeuksia kansioon, jossa asiakirja on. 
  • Käyttäjä on yksityishenkilön tilin puolella, jolloin takaisin yritystilille voi siirtyä oikean yläreunan roolivalikon kautta.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.