Jos kutsun luontivaiheessa tiedoston lisäys ei onnistu, vaan ohjelma ilmoittaa "virheellinen arvo", johtuu tämä usein siitä, että lisättävässä tiedostossa on joitain sellaisia elementtejä, jota Visma Sign ei voi käsitellä. 

Tällaisia voivat olla esimerkiksi avoimet tekstikentät. Tällöin suosittelemme luomaan tiedoston uudestaan pdf-muotoon seuraavilla ohjeilla:

  • Avaa tiedosto jonkin selaimen esikatselulla
  • Klikkaa Tulosta -vaihtoehtoa
  • Tulostinvalikosta valitse "save as pdf" -vaihtoehto ja tallenna tästä uusi tiedosto
  • Lisää uudelleen tallennettu tiedosto kutsulle


Tällä tavalla tallennus yksinkertaistaa tiedostoa teknisesti, jonka jälkeen tiedoston lisääminen kutsulle onnistuu normaalisti.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.