Useimmiten allekirjoittamisen epäonnistuminen johtuu selaimen evästeistä tai ominaisuuksista. 
Jos allekirjoittaminen epäonnistuu, suosittelemmekin ensin tyhjentämään käyttämäsi selaimen evästeet ja sivuhistorian tai kokeilemaan kokonaan toista selainta. Useimmiten selaimen vaihtaminen ratkaisee ongelman. 

Jos selaimen vaihtokaan ei auta, voit olla yhteydessä asiakastukeemme, niin selvitämme olisiko kyseessä jokin vain tätä tapahtumaa koskeva ongelma. Siinä tapauksessa voit lähettää meille myös saamasi kutsun linkin.

Mahdollisista häiriötilanteista tiedoitamme Communityssä: https://support.vismasign.fi/fi/support/discussions



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.