Usein allekirjoittamisen epäonnistumisen syynä ovat selaimen evästeet tai asetukset. Jos allekirjoitus ei onnistu, suosittelemme ensin tyhjentämään selaimen välimuistin tai kokeilemaan toista selainta. Jos tämä ei auta, kokeile allekirjoittamista toisella laitteella. Useimmissa tapauksissa jokin näistä toimenpiteistä ratkaisee ongelman.

Jos mikään edellä mainituista toimenpiteistä ei auta, voit olla yhteydessä asiakastukeemme, niin selvitämme olisiko kyseessä jokin vain tätä tapahtumaa koskeva ongelma. Siinä tapauksessa voit lähettää meille myös saamasi kutsun linkin.

Mahdollisista häiriötilanteista tiedoitamme Communityssä.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.