Yrityksen tilillä käyttäjien oikeuksia hallitaan käyttäjäryhmien avulla. Pääkäyttäjä voi luoda käyttäjäryhmiä ja määrittää niille käyttöoikeudet yhteen tai useampaan kansioon. Käyttäjäryhmiä voidaan luoda kohdasta "Asetukset" > "Käyttäjät" > "Käyttäjäryhmät" - "Lisää uusi ryhmä". 

Olemassa olevan käyttäjän lisääminen käyttäjäryhmään:

  • Siirry kohtaan "Asetukset" > "Käyttäjät"
  • Klikkaa käyttäjän vasemmalla puolella "Päivitä käyttäjän tiedot"
  • Aseta käyttäjälle haluttu käyttäjäryhmä 


Uuden käyttäjän lisääminen käyttäjäryhmään:

  • Uudelle käyttäjälle voidaan määrittää käyttäjäryhmä jo kutsuvaiheessa, kun hänelle lähetetään kutsu yrityksen tilille.


Pääkäyttäjäryhmä näkee aina kaikki kansiot ja yrityksen asetukset. 

Käyttäjät, jotka lisätään ryhmään, saavat automaattisesti pääsyn vain niihin kansioihin, joihin kyseisellä ryhmällä on oikeudet.




Avainsanat: Olen luonut käyttäjäryhmän, jolle pitäisi lisätä jo olemassa olevia käyttäjiä. Miten toimin?




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.