Jos saat rekisteröintivaiheessa ilmoituksen, että antamallasi y-tunnuksella on jo olemassa oleva tili järjestelmässämme, rekisteröinti ei tällöin onnistu.
Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että:
Yritykselle on jo aiemmin luotu tili toisen käyttäjän toimesta. Tässä tapauksessa sinun kannattaa olla yhteydessä yritystilin pääkäyttäjään, joka voi tarvittaessa lisätä sinut käyttäjäksi olemassa olevalle tilille.
Yrityksesi ympäristö on luotu automaattisesti esimerkiksi integraation kautta, jos olet käyttänyt Visma Signia jonkin toisen palvelun kautta.
Jos et tiedä, miksi rekisteröinti ei onnistu tai et pääse tavoittamaan tilin pääkäyttäjää, voit ottaa yhteyttä asiakastukeemme sähköpostitse osoitteessa tuki.sign@visma.com, niin autamme sinua eteenpäin.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback