Du kan registrera Visma Sign-tjänsten för eget bruk utan kostnad. 

Efter registreringen ser du dokumenten du signerat med stark autentisering i tjänstens Dokument-sektion (Undantag är dokument som är signerade i representation av ett företag).

Som privatperson när du använder Visma Sign finns det inga separata paketabonnemang som med företagskonton, utan du kan köpa signaturer efter behov från Mina information > Användarkonto > Köp signeringar. 

Köpta signaturer debiteras från privatpersoners signaturpaket beroende på hur många signaturer du får på de inbjudningar du skickar, inte baserat på antalet dokument eller skickade inbjudningar. 

  • Till exempel, om du köper 5 signaturer, kan du använda dem antingen i ett dokument där du begär signaturer från fem undertecknare, eller i fem separata dokument där varje dokument har en inbjuden undertecknare.


Om du får ett meddelande på ditt privata konto att det inte finns tillräckligt med signaturer, även om du vet att det finns, kan orsaken vara öppna inbjudningar på ditt konto. Köpta signaturer kan vara reserverade för dessa inbjudningar. Om inbjudningarna inte ska signeras, avbryt dem först. Därefter är de frigjorda signaturerna åter tillgängliga för dig. 

Kvitto för köpta signaturer på ditt personliga konto skickas till din e-post, som fungerar som ditt användarnamn. Registreringen görs på vår registreringssida och i vyn fyller du i e-postadress, telefonnummer och lösenord. Därefter måste du godkänna tjänstens villkor och identifiera dig starkt.

Obs: Om du redan använder Visma Sign via ett företagskonto, har du redan en privat del i tjänsten. Du kan komma åt den privata kontodelen från tjänstens övre högra hörn genom att välja "använd som privatperson" i rollmenyn.

Klicka inte på "jag vill också registrera ett företag/organisation till tjänsten" om du inte avser att registrera ett nytt företag till tjänsten.



Nyckelord: var hittar jag mitt Visma Sign-kvitto?, var hittar jag kvittot?, Kostar tjänsten först när jag har skapat inbjudningar


 

 

 

 


This article has been translated using an AI-based translation tool.



Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.