Osapuolien lisääminen on ominaisuus joka helpottaa asiakirjojen hakemista tulevaisuudessa. Lisäämällä osapuolet voit jatkossa hakea dokumentteja näppärästi jonkin tietyn osapuolen nimellä.

Voit lisätä asiakirjalle osapuolen arkiston kautta Asiakirjan tiedot -välilehdeltä kohdasta Sopimuksen lisätiedot.

Osapuolet -kenttien kautta voit hakea aiemmin luotuja osapuolia ja joko lisätä asiakirjalle aiemmin luodun osapuolen, tai luoda kokonaan uuden osapuolen. Osapuoli voi olla organisaatio tai henkilö. Kun olet lisännyt osapuolen tiedot, tulee vielä kirjoittaa syy uuden osapuolen lisäämiselle.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.