Yrityksen pääkäyttäjä voi vaihtaa yrityksen palvelupaketin kohdasta asetukset > laskutus > palvelupaketit. 

Vaihdettu palvelupaketti astuu voimaan seuraavan kalenterikuukauden alusta. Kuukausitilaukset laskutetaan kuukausittain, kun taas vuositilaukset veloitetaan kokonaisuudessaan tilausjakson alussa. Mikäli yritykselläsi on vuosipaketti ja vaihdat pakettia kesken tilauskauden, niin otathan huomioon että vanha paketti nollaantuu eikä sen allekirjoituksia voi enää käyttää uuden paketin astuessa voimaan.
Aina kun tilausta vaihdetaan, yrityksen pääkäyttäjille laitetaan sähköpostitse tieto tilauksen vaihdosta. 

Huomioithan, että vanhasta paketista ei myönnetä hyvitystä, vaan sekä vanha että uusi palvelupaketti laskutetaan erikseen.

Mikäli olet kiinnostunut Enterprise -tason tilauksesta tai haluat muokata nykyistä Enterprise -tason tilaustasi toiseen Enterprise-tasoon, olethan yhteydessä asiakastukeemme osoitteessa tuki.sign@visma.com


Haluatko irtisanoa Visma Sign tilauksen?

Jos haluat irtisanoa yrityksen Visma Sign tilin, laitathan viestiä osoitteeseen tuki.sign@visma.com - käsittelemme irtisanomiset sähköpostilla. 

 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.