Företagets admin kan byta företagets tjänstepaket genom att logga in i Visma Sign och gå till Inställningar -> Transaktionshistorik -> Abonnemang. 

Bytet av tjänstepaketet träder i kraft vid nästa månadsskifte. När ett företag byter tjänstepaket, kommer alltid ett mail där bytet verifieras, skickas till alla företagets admin-användare. 

Obs! Vid byte av tjänstepaket är det viktigt att kontrollera, att faktureringsuppgifterna är aktuella och korrekta. 

Man kan redigera företagets faktureringsuppgifter på samma ställe, där man byter tjänstepaket. På samma sida kan man även se vem som senast gjort redigeringar i tjänstepaketet, samt vilket paket företaget har just nu. 

Om ni är intresserade av ett paket på Enterprise-nivån, ber vi er vara i kontakt med vår kundsupport (hjalp.sign@visma.com).



Denna artikel har översatts med hjälp av ett AI-baserat översättningsverktyg.





Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.