Omat tallennetut haut ovat näkymiä joita voit luoda itsellesi nähdäksesi helposti sinua kiinnostavat asiakirjat. Näin sinun ei tarvitse aina asettaa hakukriteerejä uudelleen jos haet usein samoilla kriteereillä tietynlaisia asiakirjoja. Voit käyttää tallennettua hakua esimerkiksi silloin kun haluat tietää milloin jokin sopimus on allekirjoitettu. 


Oman tallennetun haun voit luoda painikkeesta “Luo tallennettu haku”. Anna haulle halutut kriteerit ja tallenna. Tämän jälkeen luomasi haku löytyy aina Asiakirjat -osion etusivulta “Omat tallennetut haut” alasvetovalikon takaa.




Esimerkki

Haluat usein tarkastella tammikuu - maaliskuu väliltä työsopimuksia jotka on allekirjoitettu. Tekemällä tallennetun haun jonka kriteereinä ovat asiakirjan nimi “Työsopimus”, asiakirjan tila “allekirjoitettu” ja ajankohta tammikuu - maaliskuu, saat esiin halutut tulokset aina automaattisesti avaamalla tämän tallennetun haun “Omat tallennetut haut” -kohdasta.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.