Tallennetut haut ovat näkymiä, jotka voit luoda itseäsi varten, jotta löydät kiinnostavat asiakirjat helposti. Ne auttavat sinua säästämään aikaa, sillä sinun ei tarvitse asettaa hakukriteerejä uudelleen, kun etsit usein samantyyppisiä asiakirjoja. Esimerkiksi, tallennettua hakua voi käyttää, kun haluat selvittää, milloin jokin sopimus on allekirjoitettu.


Näin luot oman tallennetun haun:

  • Napsauta painiketta “Luo tallennettu haku”.

  • Määritä haluamasi hakukriteerit.

  • Tallenna luomasi haku.



Kun olet tallentanut haun, löydät sen Asiakirjat-osion etusivulta “Omat tallennetut haut” -alasvetovalikosta.


Asiasanat: Tallennettu haku, oma haku





Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.