Varmista aina alkuun oikean yläreunan roolivalikon takaa, että olet oikealla tilillä. Yrityksen Visma Sign -tilillä käyttäjä näkee Asiakirjat-osiossa keskellä sivua ne asiakirjat, joihin hänellä on käyttöoikeudet. Asiakirjoja voi hakea arkistosta joko kansioittain tai hakuehtojen avulla.
Jos asiakirjaa ei löydy, syynä voi olla jokin seuraavista:
- Joku käyttäjistä on poistanut asiakirjan yritystililtä.
- Käyttäjän oikeuksia on muokattu tai asiakirjan sijaintikansiota on vaihdettu, jolloin käyttäjällä ei välttämättä ole enää oikeuksia kansioon, jossa asiakirja sijaitsee.
- Käyttäjä on kirjautuneena yksityispuolen näkymälle. Tällöin yritystilille voi palata oikean yläreunan roolivalikosta.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback