Varmista aina alkuun oikean yläreunan roolivalikon takaa, että olet oikealla tilillä. Yrityksen Visma Sign -tilillä käyttäjä näkee Asiakirjat-osiossa keskellä sivua ne asiakirjat, joihin hänellä on käyttöoikeudet. Asiakirjoja voi hakea arkistosta joko kansioittain tai hakuehtojen avulla.

Jos asiakirjaa ei löydy, syynä voi olla jokin seuraavista:

  • Joku käyttäjistä on poistanut asiakirjan yritystililtä.
  • Käyttäjän oikeuksia on muokattu tai asiakirjan sijaintikansiota on vaihdettu, jolloin käyttäjällä ei välttämättä ole enää oikeuksia kansioon, jossa asiakirja sijaitsee.
  • Käyttäjä on kirjautuneena yksityispuolen näkymälle. Tällöin yritystilille voi palata oikean yläreunan roolivalikosta.


Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.