Pääset luomaan uuden asiakirjatyypin Asiakirjat-näkymästä. Otathan huomioon että vain pääkäyttäjät pääsevät luomaan asiakirjatyyppejä.

  1. Valitse ensin Asiakirjatyypit:
  2. Valitse seuraavaksi Luo uusi asiakirjatyyppi:
  3. Anna asiakirjatyypille nimi jota sen alla olevat asiakirjat edustavat. Asiakirjatyypin nimi voisi olla esimerkiksi työsopimukset, valtakirjat, kumppanisopimukset jne. Voit halutessasi lisätä asiakirjatyypille myös kuvauksen jossa kerrot tarkemmin millaisia asiakirjoja tyypin alle kuuluu.


  4. Klikkaa lopuksi Luo asiakirjatyyppi-painiketta ja olet valmis!


Kun haluat antaa tietyille käyttäjille oikeuden luomaasi asiakirjatyyppiin, voit tehdä tämän lisäämällä haluamallesi käyttäjäryhmälle oikeuden kyseiseen asiakirjatyyppiin Asetukset > Käyttäjät > Käyttäjäryhmät-kohdasta. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että sinulla on käyttäjäryhmä HR jolle annat oikeudet Työsopimukset-asiakirjatyyppiin.

Huom! Tällä hetkellä asiakirjatyypeille ei ole mahdollista luoda alikansioita.

Näyttääko sivu erilaiselta?

Ennen syyskuuta 2023 rekisteröityneillä yritystileillä saattaa yhä olla käytössä vanha arkistonäkymä. Uusi näkymä otetaan pian käyttöön kaikille käyttäjille, mutta tällä hetkellä osa vanhemmista käyttäjistämme käyttää vielä vanhaa arkistonäkymää. Ohjeet kansioiden luomiseen vanhassa arkistonäkymässä löydät täältä: Kuinka voin luoda kansioita?



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.