Kära kund,
Vår chattjänst är tillgänglig under oktober och november på vardagar, med begränsade öppettider.
Mån-fre 08:00–10:00 och 11:00–13:00 GMT+1.
Bästa vänliga hälsningar,
Visma Signs kundtjänstteam
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedbackVal av signeringsmetod då en inbjudan skapas
Representerar undertecknaren organisationen?
Spelar ordningen på underskrifterna någon roll?
Hur dölja avsändarens namn från inbjudan?
Spara personnummer i samband med signatur
Skapa en inbjudan till en mottagargrupp
Lägg till flera undertecknare samtidigt
Begär om signatur som organisation eller förvaltare / förmyndare
Anpassa inställningar för enskilda inbjudningar
Meddelande om felaktigt värde för en fil
Skicka signerat dokument till alla undertecknare automatiskt
Vad är Visma Signs Webbformulär?
Var börjar jag skapa ett formulär?
Vill du göra fält obligatoriska?
Vill du lägga till fler undertecknare i formuläret?
Vill du att det undertecknade formuläret ska skickas som en e-postbilaga?
Aktivering av formulärtjänsten innan första användning
Till vilken adress vill du skicka formuläret för bekräftelse av mottagande på din sida?
I vilken mapp vill du att formulären ska sparas i ditt Visma Sign-konto?
Var lagras de ifyllda formulären?
Använda det ifyllda formuläret
Hur kan jag redigera formuläret senare?
Vad ska jag göra om jag vill redigera ett formulär som någon annan har skapat?
Var hittar jag dokumentet som jag har signerat?
Vem kan signera med Visma Sign?
Kan jag lägga till eller ta bort undertecknare efter att jag skickat en inbjudan?
Varför misslyckas autentiseringen?
Vem kan underteckna med Visma Sign?
Hur skiljer sig stark autentisering från signering utan stark autentisering?
Vad är skillnaden mellan stark och svag autentisering?
Är digitala signaturer juridiskt bindande?
Hur registrerar jag ett företag ifall jag redan har ett konto i Visma Sign?
Kan jag skapa en webblankett på telefonen?
Varför syns signaturen inte på dokumentet?
Var kan jag hitta produktreleaser?
Hur lägger jag till en användare på mitt företagskonto?
Hur begränsar jag användarrättigheterna på ett företagskonto?
Päivitetty 28.10.2024
Kära kund,
Vår chattjänst är tillgänglig under oktober och november på vardagar, med begränsade öppettider.
Mån-fre 08:00–10:00 och 11:00–13:00 GMT+1.
Du hittar vår livechatt uppe i det högra hörnet när du loggar in på Visma Sign.
Bästa vänliga hälsningar,
Visma Signs kundtjänstteam
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedback