Behöver du snabb support för Visma Sign?

Kom och ställ din fråga till Vispertti! Vispertti är en AI-driven assistent i Visma Signs kundtjänst. Du kan chatta med Vispertti via chattikonen som finns på supportsidorna.

Här är några tips för att chatta med Vispertti:

  • Använd hela meningar
  • Ställ en fråga i taget
  • Skicka inte känslig information i chatten, såsom dina egna eller andras personliga identifieringsuppgifter

Konversationen drivs av AI och kan innehålla fel. Överväg att verifiera viktig information. Användaren är ansvarig för att kontrollera de instruktioner som ges och de åtgärder som vidtas i Visma Sign.

Frågor & svar:

Vilka typer av frågor bör man ställa i chatten?

Vispertti fungerar baserat på innehållet på supportsidorna. Den kan ge råd om bl.a. funktioner i Visma Sign och fungerar som en snabb, exakt sökmotor för innehållet på supportsidorna.

Är det säkert att använda chatten?

Ja, det är säkert att använda chatten, men kom ihåg att inte dela någon känslig information. Chatten är implementerad med hjälp av Microsoft Azures OpenAI-tjänst. Chattkonversationer används inte för att träna tjänstens eller OpenAI:s AI-modell.

Vad är känslig information?

Känslig information inkluderar bl.a. personnummer och andra identifierande uppgifter, samt information relaterad till en persons privatliv. Vi hanterar inte känslig information i supporten och tar bort alla meddelanden och supportförfrågningar som innehåller sådan information av säkerhetsskäl.




This article has been translated using an AI-based translation tool.



Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.