En muista salasanaani, mitä teen? 

Mikäli et muista salasanaasi, siirry ensin kirjautumissivuillemme ja klikkaa Salasana unohtunut? -painiketta. Pääset näin luomaan itsellesi uuden salasanan vahvan tunnistautumisen kautta ja voit kirjautua tilille käyttäjätunnus + salasana yhdistelmällä.

Miten toimin, jos en muista käyttäjätunnustani? 

Mikäli et ole varma käyttäjätunnuksestasi tai siitä onko sinulla olemassa vielä Visma Sign tunnuksia, voit rekisteröityä Visma Signiin yksityishenkilönä rekisteröintisivujemme kautta, jonne sinun tulisi täyttää omat tietosi. Siitä ei ole haittaa, vaikka sinulla olisi jo tili olemassa - uudelleen rekisteröinti ohjaa sinut samaan vanhaan ympäristöön vahvan tunnistautumisen avulla. Palvelu tunnistaa sinut vahvan tunnistuksen kautta, ja yhdistää sinut automaattisesti tilillesi. Mitkään vanhat asetukset, oikeudet ja asiakirjat eivät häviä. Uudelleenrekisteröinnin yhteydessä määrittämäsi sähköpostiosoite ja salasana toimivat jatkossa kirjautumistietoinasi Visma Signiin. 

Mikäli olet ollut yrityksen käyttäjänä, huomaathan, että uudelleen rekisteröityessä mahdollisen yritystilin tietoja ei tarvitse täyttää eli kohtaa "Haluan rekisteröidä palveluun myös yrityksen/yhteisön" ei tule valita.

Miksi käyttäjätunnukseni ja salasanani eivät täsmää? 

Jos saat virheilmoituksen "Käyttäjätunnus ja salasana eivät täsmää", se tarkoittaa, että joko käyttäjätunnus tai salasana on syötetty väärin. Tarkistathan ensin, että olet kirjoittanut tiedot oikein. Jos ongelma jatkuu, suosittelemme rekisteröitymään palveluun uudelleen yksityishenkilönä, jolloin käyttäjätunnuksesi päivitetään ja saat uudet kirjautumistiedot.   

Mitä teen, kun salasanan palautus ei toimi? 

Jos salasanan palautus ei toimi, suosittelemme rekisteröitymään palveluun uudelleen yksityishenkilönä.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.