Jos salasanan palautus ei toimi, pääset tilillesi rekisteröitymällä uudelleen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Eli sinun tulisi mennä osoitteeseen https://sign.visma.net/fi/register , rekisteröityä uudestaan yksityishenkilönä ja kirjautua sitten sisään. 

Huomaathan, että uudelleenrekisteröityessä mahdollisen yritystilin tietoja ei tarvitse täyttää eli kohtaa "Haluan rekisteröidä palveluun myös yrityksen/yhteisön" ei tule valita. Palvelu tunnistaa sinut vahvan tunnistuksen kautta, ja yhdistää sinut automaattisesti myös mahdolliselle yritystilille. Mitkään vanhat asetukset, oikeudet ja asiakirjat eivät häviä. Uudelleenrekisteröinti päivittää myös käyttäjätunnuksen ja salasanan eli jatkossa pääset kirjautumaan Visma Signiin rekisteröitymislomakkeelle syöttämäsi käyttäjätunnuksen (sähköpostiosoite) ja salasanan avulla.

Koska rekisteröinti tehdään tunnistautumisen kautta, ei palvelussa voi samalla hetulla olla kahta käyttäjää. Tästä johtuen rekisteröinnin voi tehdä uudestaan ja palvelu tunnistaa vanhan käyttäjän.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.