Organisationens admin kan ändra kontots licens från Inställningar > Abonnemang Ändrad licens startdatum vid nästa kalendermånads början. Varje gång en beställning ändras, skickas ett email till företagets admin-användare med information om beställningsändringen.
Vilka licenser finns tillgängliga för organisationer?
För organisationer finns det fyra olika licenser tillgängliga som månads- eller årsbeställningar: Basic, Professional, Business och Enterprise. Basic är det minsta och enklaste paketet, medan Enterprise är det mest omfattande paketet med flest funktioner. Mer information om våra licenser och deras funktioner finns på vår webbplats..
Hur faktureras licenserna?
Månadens beställningar faktureras månadsvis, medan årsbeställningar debiteras i sin helhet i början av beställningsperioden. Om ditt företag har ett årsabonnemang och du ändrar licens mitt i beställningsperioden, vänligen notera att den gamla licensen nollställs och dess signaturer kan inte längre användas när den nya licensen startdatum. Observera att ingen kredit ges för den gamla licensen, utan både den gamla och den nya licensen faktureras separat.
Hur kan jag få en Enterprise-nivå licens?
Om du är intresserad av en Enterprise-nivå beställning eller vill ändra din nuvarande Enterprise-nivå beställning till en annan Enterprise-nivå beställning, vänligen kontakta vår kundsupport på hjalp.sign@visma.com eller skicka en kontaktförfrågan till vårt försäljningsteam via försäljningskontaktformuläret.
Hur kan jag säga upp Visma sign beställningen?
Företagets admin kan säga upp företagets konto från "Abonnemang" -fliken. Om du vill säga upp en Enterprise-nivå beställning, vänligen kontakta vår kundsupport på hjalp.sign@visma.com.
Kan Visma sign beställningen pausas?
Tyvärr kan kontot inte pausas. Vid uppsägning av avtalet tas alla mappar, inställningar, dokument etc. bort. De är inte tillgängliga om du senare registrera dig för tjänsten igen, utan då skapas ett helt nytt konto för organisationen.
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedback