Saat SharePoint integraation avulla tallennettua allekirjoitusten yhteydessä dokumentit Sharepointtiin. Tässä ohjeet pääkäyttäjälle Sharepoint integraation käyttöönottoon. 


  1. Luo uusi kansio Visma Signiin



  1. Valitse “Ohjelmistoyhteydet” organisaation asetuksista.



  1. Klikkaa “Lisää uusi integraatio” ja valitse listasta “SharePoint Online”



  1. Anna integraatiollesi nimi, valitse listasta kansio ja kirjoita “Kansiopolku” -kenttään SharePointissa olevan kansiosi nimi.



  1. Tallenna integraatio ja tunnistaudu Microsoftin järjestelmässä



  1. Valitse SharePoint Sivusto jossa kohdekansio sijaitsee.



Tämän jälkeen jatkossa kaikki määrittelemääsi Visma Sign kansioon tallennetut dokumentit siirtyvät automaattisesti allekirjoitusten jälkeen valitsemaasi SharePoint kansioon.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.